piątek, 30 maja 2014

Barwy i kolory - Mon Petit Blue

Dla dziecka można kupić WSZYSTKO.. Wie o tym każda zakochana w swoim maluchu mama. Ja również niejednokrotnie doświadczyłam tego uczucia "muszę jej to kupić". Tym razem jednak odnalazłam coś co naprawdę okazało się doskonałe. Zestaw rzeczy od Mon Petit Blue. Wydaje się prostym zestawem rzeczy - kosmetyczki i śliniaki. Śliczne bo barwy i kolory przyciągają wzrok z daleka. Jednak to ich funkcjonalność i staranne wykonanie podbiły moje matczyne serce. Nieprzemakalne śliniaki, odpowiednio duże i praktyczne. Kosmetyczki równie szczelne nadają sie w podróż jak i na basen. Nawet nie zauważyłam kiedy te rzeczy stały się moim codziennym "przyjacielem".  Polecam!

4 komentarze:

  1. Piękne te śliniaki, jakie estetyczne i chyba małej się podobają, nawet smoczek udało się dobrać. A z tego co widzę woreczki są także "pod kolor". Jestem zachwycona po prostu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co bardziej urocze te rzeczy od Mon Petit Bleu czy mała, chyba jedno i drugie ;-) Też bym kupiła i chyba to zrobię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. My mamy juz taki sliniaczek na zabkowanie:) jest swietny, bo nie przemaka i nie trzeba co chwile przebierac malenstwa. Ale tych woreczkow nie znalam, chetnie je wyprobuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzywamy tych sliniakow , oprocz pieknej kolorystyki sa bardzo dobrze wykonane, mimo wielu pran nic sie z nimi nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń