czwartek, 26 czerwca 2014

Sałatkowo


Natchnięta konkursem poszalałam wczoraj w kuchni. Nowe produkty KUJAWSKI wybitnie przypadły mi do gustu. Proste i wygodne! Pomyślałam, że skoro Tygrys wraca dziś później (i zapewne jak zawsze głodny jak wilk) to zaskoczę go czymś pysznym.











Składniki:

szpinak
olej KUJAWSKI z bazylią
olej KUJAWSKI z bazylią i czosnkiem
makaron penne
pesto
pomidorki koktajlowe
ser mozzarella w kulkach
oliwki czarne
oliwki zielone
bazylia
suszone pomidory

Jak zrobić?

Nastaw wodę by ugotować makaron


Następnie wymieszaj w misce umyty szpinak, z pokrojonymi pomidorkami (ja dałam 2 kolory - czerwone i pomarńczowe). Dodaj odsączone kulki mozzarelli i obsyp je drobno pokrojonym suszonym pomidorem.




Dodaj oliwki

Polej olejem KUJAWSKI z bazylią i dopraw kilkoma świeżymi listkami



Kluski w tym czasie powinny już być al dente:) Odlewamy i schładzamy zimną wodą


Przesypujemy do miski i mieszamy z pesto


Dopdajemy olek KUJAWSKI z bazylia i czosnkiem dla podkręcenia smaku


Do poprzednio przygotowanych składników dodajemy doprawiony makaron


mieszamy..


posypujemy tartą marchewką (lub parmezanem jeśli ktoś lubi)



SMACZNEGO!


 Przepis bierze udział w konkursie "Kujawski ze smakiem do sałatek" organizowanym przez ZT Kruszwica SA oraz serwis ZpierwszegoTloczenia.pl 


2 komentarze: