poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Chwila w domu

      Wróciłam z wakacji i zaraz wyruszam znów. Teraz będzie grana Ukraina. Dzikie kraje - w sam raz wyzwanie dla mojej 3 miesięcznej piękności :) Aneczka rozwija się w szalonym tępię - ostatnio bez przerwy gada i pokrzykuje. Od ciotki Darii nauczyła się śpiewać i teraz trenuje:) Zjada znacznie mniej niż podają na puszkach ale mnie to nie martwi bo ładnie rośnie. Nadal kocha rybki :) Ma też swoją huśtawkę i uwielbia się na niej bujać.
      Uwaga, Uwaga! przeczytałam Pięćdziesiąt twarzy Greya u muszę przyznać, że wciągnęła mnie ta książka. W sam raz na wakacje i na plażę. Historia oprócz wiodącego wątku erotycznego zawiera też ciekawy obraz relacji i zależności międzyludzkich. Zdecydowanie działa na emocje. Nie jest to też standard jak w typowych harlequinach :)Być może stałam się kurą domową, ale mi się podobało - obecnie czytam już 2 tom (Ciemniejsza strona Greya).
      Dzis lekarz (dla mnie!)..aaa jak się boję! Nienawidzę!


3 komentarze:

  1. A miałaś ode mnie pożyczyć książki! Specjalnie ściągnęłam od G drugi tom. Lekarza się nie bój, pamiętaj, że musisz się ogarnąć dla tej cudnej laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No muszę pożyczyć! Czytam póki co ebooki..Z lekarzem dupa zbita - mam robić badanie na markery nowotworowe.
    Status jest taki:
    lewy jajnik - torbiel i hiper zrost - zrośnięty jajnik z macicą
    prawy jajnik - torbiel wielkości ponad 5 cm średnicy (piłeczka pingpongowa)- podejrzenie nowotwotu
    nieobkurczona macica
    woda w jelitach
    słabość..

    OdpowiedzUsuń