środa, 24 lipca 2013

Mmmmm jak mi dobrze:)

      Z maluchem też można! Jest po prostu super. Tryb dopasowany do małej działa idealnie. Rano basen, a dalej projekt plaża. Mała zmęczona śpi w namiocie - a mamusia - morze i opalanko. Ahhh..upajam się tym. Dzięki temu, ze tata przyjaciółki ma ten super apartament - mam po prostu boskie wakacje:) Jak się Aneczka budzi to spacerek na brzegu - morze ją mocno stymuluje i szybko znów zasypia. Po 2 śnie - hotel i wyruszamy na obiado-kolacje - nadmorska ryba! Jest doskonale! A w domu mąż majsterkuje - naprawia, montuje itd..Wieczory z piwem lub drinkiem..ahhh jak dobrze mi :)

6 komentarzy:

  1. ahh ja to alkoholu jeszcze troche nie tkne:( ale chyba dzisiaj Ania ma imieniny co?Jesli tak to usciskaj ja goraco od cioci, buziaki fruziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro - 26 :) Ty jakoś teraz masz urodziny - więc naj naj naj!!!
      Ja tutaj piję - wakacje:)Mało ale coś tam..

      Usuń
  2. Dziekuje:* no to dzisiaj wszystkiego naj naj naj dla Ani:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dołączam się do życzeń!! wszystkiego co najlepsze dla Ani:*

    OdpowiedzUsuń