czwartek, 11 lipca 2013

Moja mała

      Anka rośnie jak szalona, wyrasta mi z ubranek w szalonym tempie! Nosi już rozmiar 68, a to podobno dla 6 miesięcznych maluszków. Dziś się przekręciła na brzuszek kilka razy, a nie ma jeszcze 3 miesięcy! Na zajęciach na basenie radzi sobie bardzo dobrze mimo, że jest najmłodsza w grupie. Trochę boję się kolejnych zajęć z trenerem - mają nurkować..ale, wróćmy do tematu rozwoju małej. W lustrze już widzi swoje odbicie. Cieszy się jak szalona, gada do siebie i się śmieje. To jest urzekające!

      Jedno jest pewne - Tygrys się córki nie wyprze! Nie dość, że jest bardzo fizycznie do niego podobna, to objawia tatusiowy gust. Najukochańsza muzyka to hip-hop, a zbawienne działanie akwarium sprawiło, że myślę o haku w suficie i huśtawce. Ile można trzymać brzdąca na rękach? Wymyśliłam zatem super-pseudo-siedzonko (widok na zdjęciu) - bo już miałam dość:)

      Z moich obserwacji wynika, że Aneczce ładniej w błękitnym niż tradycyjnym dziewczęcym różu. Mi w zasadzie się zawsze podoba, bo jest najpiękniejsza na świecie! Tak moje drogie - to niezaprzeczalny fakt, że dla każdej matki jej dziecko jest przepiękne:) Ja jestem po uszy, do szaleństwa zakochana. Ogólnie wypełnia mnie szczęście. Dziecko to inny wymiar po prostu. Jestem po prostu inną mną, mamą! Podoba mi się to!
   

Kocham moją Annę Marie!

11 komentarzy:

  1. Na ostatnim wyglada zupelnie jak Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tak popatrzyłam i chyba masz racje:) Zobaczymy co będzie dalej:)

      Usuń
    2. No zobaczymy.ale na bank bedzie wysoka:)

      Usuń
  2. Bo Młoda jest boska i tyle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEHE :) Ktoś podziela moje wrażenia:) Dzięki!

      Usuń
  3. Oj rzeczywiście w niebieskim jej ładnie :) Fajny post przypomniałaś mi jak szybko rosną dzieciaczki, bo teraz patrząc na 13 dniową corkę mam wrażenie że zawsze bedzie taka malutka ;) Dzięki za gratulacje, a ja mam i Annę i Marię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze długo będzie malutka, ale z każdym dniem większa..Ja się natulić nie mogę mojego maleństwa:)

      Usuń
  4. Hej kochana cudnie ze wkoncu pochwalilas sie swoja ksiezniczka jest przeslodka napatrzec sie nie mozna :) I mysle ze jest tak cudna ze we wszystkim jej ladnie :) niech ci zdrowo rosnie :) pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, prześliczne Twoje dziecię! I podzielam zdanie, że ładniej w niebieskim, mojej Kalinie też, jakoś coraz mniej różu w naszej garderobie:)Dzięki za odwiedziny,
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń