poniedziałek, 22 lipca 2013

Mama na wczasach,

      Facet się przydaje, a tak konkretnie to ojciec..oj tak! Jestem z przyjaciółką w Kołobrzegu w hotelu Marine. Wszystko pięknie, apartament cud, lokalizacja, pogoda..Tylko, że jest ze mną moja córa i to standardowy babski wypad przekręciło o 180 stopni! Nie było mowy o byciu na plaży w wózku - strajk! Knajpa - strajk! Spacer plażą - strajk! Słońce - strajk! Spacer w cieniu wózkiem - strajk! Spacer w chuście - tylko przodem do kierunku jazdy. Czyli super ;/ i nie ma partnera by Ci pomóc, lub dać odrobinę wolności.. Wczorajszy dzień był straszny (no może poza basenem). Ale nie ze mną te numery! Nabyłam namiot za niecałe 8 zł w Pepco i uratowałam nim wakacje. Dziś już spała grzecznie w namiocie na plaży - a ja mogłam sobie popływać w morzu i nawet spaliłam sobie nogi i plecy. Nie jest źle. A le Tygrysa doceniam jak nigdy. Mężczyzna to jednak wsparcie i siła - a nasza mała waży już 6 300! Ehh..nic tylko doceniać:)

6 komentarzy:

  1. Haha jak slodko spi,ale Ci dobrze ze masz wakacje.ja ciekawa jestem jak nasz mlody zniesie barcelone.buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak codziennie - 2 drzemki plażowe:) Julek da radę - zobaczysz:) Ale kup namiot na "plażing" :)

      Usuń
  2. Nie ma to jak pomysłowa Mama :) Anka zadowolona, więc można znowu się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Są sposoby na sposoby..Alkaida w domu to trzea kombinować:)

      Usuń
  3. 52 year old Nuclear Power Engineer Sigismond Klejin, hailing from Camrose enjoys watching movies like "Outlaw Josey Wales, The" and Macrame. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a Silverado 2500. inny

    OdpowiedzUsuń