czwartek, 4 lipca 2013

Ania w kąpieli - kosmetyki MIXA

      Kąpiel malucha dla mnie była wyzwaniem. Jak malutką trzymać? Jak dokładnie ją umyć? Jakie kosmetyki wybrać? Kąpiel przejął szybko Tygrys, gdyż jego duże bezpieczne i sprawne dłonie są niezastąpione! Ania kocha kąpiele z tatą! W mojej gestii pozostały kosmetyki. Kupione w aptece nie przyniosły zamierzonego efektu - małej skóra się przesuszała i wyglądało to trochę tak jakby miała łupież. Było to chyba typowe - jako młoda mama myślałam, że jak kupię najdroższe w aptece to będzie najlepsze. A tu zaskoczenie! Postanowiłam szukać dalej, w sklepie natrafiłam na nową dla mnie markę MIXA i zaryzykowałam. To był strzał w 10! Obecnie dokupiłam inne kosmetyki z tej serii. Skóra głowy i włoski są po nim super! W dodatku przyjemnie pachnie i łatwo się go używa i spłukuje. Nawet zamknięcie jest dobrze przemyślane. Łatwo użyć podczas kąpieli. Wbrew pozorom to bardzo ważne gdy kąpie się malucha samemu, ciężko jest wtedy odkręcać zakrętki..
Jestem wiec bardzo zadowolona i szczerze polecam! To chyba nowa marka na rynku i moim zdaniem go zwojuje. Zwłaszcza że jakość do ceny jest super. Za płyny z apteki płaciłam znacznie więcej, a satysfakcji brak..Nasza wspólna kąpiel jest więc teraz super zabawą - Aneczka kocha się chlapać i nas obryzgiwać. Żeby nie było - nie jest łobuzem - sami ja tego nauczyliśmy i cudownie jest patrzeć jak się śmieje!

3 komentarze:

  1. Witaj, Trafiłam na Twojego bloga przypadkowo - szukając informacji o tych kosmetykach. To cenne co napisałaś, dziękuję! Jak możesz to napisz jeszcze jakie marki kupiłaś w aptece i okazały się niedobre dla Twojego maleństwa. Z góry dziękuję i idę do sklepu po MIXA dla mojego małego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To był Oilan chyba - biało-niebieskie pudełko. Płyn plus szampon za około 100zł.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ważne, aby po kąpieli jak najlepiej ochronić dzidziusia przed utrata ciepła. Posłuży do tego specjalne ponczo do kąpieli dla niemowląt.
    https://qbanamama.pl/poncza-kapielowe

    OdpowiedzUsuń