środa, 21 stycznia 2015

Wariatkowo

Matka Polka pracująca :) To ja! Mam 3 prace! Pracuję w strategii w Agnacji kreatywnej. Jara mnie ona na maksa, jest po prostu super! Zaliczyłam wejście smoka - ratując 1 prezentację przetargową, którą robiłam i rozkochując w  sobie klienta. To bardzo miłe gdy ktoś się nad Tobą i Twoją pracą rozpływa, zwłaszcza gdy jest to tak trudny klient. To praca nr 1! Praca numer 2 to tak z grudnia gdzie spędziłam ponad miesiąc i nie chcieli mnie puścić. Zatem na faktury świadczę "doradztwo teoretycznie 4 h dziennie. Sumując 9 h w agencji (z czego 1 h przerwy -> wtedy biegam) + 4 doradztwo to już 13 h, a jeszcze bycie wykładowcą..aaa!!! Tak czas to moja największa bolączka.
Dziś robię egzamin moim studenciakom.

Ania już dużo mówi i jest naprawdę niesamowitą osobą. Mam poczucie, że wzrasta kochana otoczona ludźmi, którzy ją kochają. Dziadkowie i rodzice, w żłobku max 6 h. Jest dobrze!

Święta udały się bajkowo tak jak chciałam. Generalnie powoli wszystko się pięknie ułożyło. Nawet pływam i biegam. Mam chwilę dla siebie, super weekendy - zeszły nad morzem ten w sobotę przezda przyjaciel Toma z dziewczyną, a w niedzielę idę z Darią do SPA. Tak, zdecydowanie mamy dobre szybkie aktywne tempo życia

Jest mi dobrze z tym jak jest. Drobne przyjemności i zakupy. Zakochałam się w polskich projektantach i dresówce.  Tyle o mnie. Mam zamiar wrócić do regularniejszego pisania.

1 komentarz: