piątek, 4 lipca 2014

I See Fire


If this is to end in fire
Then we should all burn together
Watch the flames climb high into the night
Calling out father oh, stand by and we will
Watch the flames burn auburn on the mountain side

And if we should die tonight
We should all die together
Raise a glass of wine for the last time
Calling out father oh, prepare as we will
Watch the flames burn auburn on the mountain side


Mrrr.. jak ja kocham tę melodię:)

Dziś miałam badanie oczu - duży astygmatyzm i małe minusik..gorzej, że mam jakieś dziwne coś na dnie oka - w sensie dziwne żyłki. Mogą być to cukrzycowe - także skierowanko na badania. Jupi! Jak ja to kurwa kocham..;/

Tygrys ma w weekend urodziny. I co chce? Iść na strzelnicę! Świetnie - szkoda tylko, że ja jestem ślepa jak kret - na 100% będę trafiać..:) Potem może zabiorę go na zakupy po marynarkę jakąś i spinki:) A co do miłych rzeczy to dostałam wczoraj od Tygrysa przepiękne kolczyki kokardki z wiszącymi perłami - z okazji braku okazji. Jest cudownie!



Ania jest już świetnym żłobkowiczem. Ostatnio zakupiłyśmy buty Aurelka i jestem nimi zachwycona. Są bardzo wygodne i świetnie trzymają Ani nóżkę. Przy okazji są też ładne. Ania ma wysokie podbicie i np Nike i Ecco na nią nie pasują. Tym bardziej się cieszę że znalazłam odpowiednią markę. Zwłaszcza, że nasza pociecha częściej biega niż chodzi.



I jeszcze coś o rodzicielstwie, ojcostwie.. Zdjecie z Ukrainy..



THE END

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz