wtorek, 12 lutego 2013

Don't take it away from me..


You won't remember
When this is blown over
And everything's all by the way
When I get older


Więc staram się jak umiem - być doroślejsza, mądrzejsza, powiedzieć sobie że to tylko chwila. Pewnie to co dziś jest dla mnie jakimś wyzwaniem za niedługo będzie tylko sennym wspomnieniem. Ciekawe jak to wszystko mnie zmieni. Boję się tej utraty starej mnie. Bycie matką musi zmieniać, tego jestem pewna - tylko czy polubię tę zmianę? Oczywiście będzie szczęście i miłość jakiej nie znałam. Wszystko jednak będzie takie inne. Chyba wolę za dużo o tym nie myśleć - poczekam, aż przyjdzie i wtedy się z tym zmierzę.

A to piosenka na dziś..:)

1 komentarz:

  1. Wszystko się zmienia. Ludzie, zdarzenia, przełomy w życiu, sprawiają, że nagle życie staje się inne. Nie zawsze lepsze, nie zawsze gorsze. Czasami po prostu inne. Zostaniesz matką, w sumie już jesteś, będzie pięknie i inaczej. Zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń